2 Dagar Kvar!!:D

Hejj:D
Ja som rubriken säger så ida är de bar två dagar kvar tills vi åker till stockholm!
TAGGAR SÖNDER!!:DD
Idag på skolan var de typ inge speciellt, vi hade en vikarie som var typ från Norge å hade bott i Sverige i typ 4 år & hon pratade jätte gulligt, eller som Elias sa "Snorska" haha;D
Å sen sista rasten var jag, Linneá, Felicia & Anton på fotbolls planen medans 6:an spelade brännboll Å vi hörde typ inte att de ringde;) Men de hände en jätte pinsam sak, jag skulle typ springa å sen kom Johan springandes å vi krockadeXD HAHA å jag typ flög ner på marken åå ALLA typ såg de, de va jätte pinsamtXD AHAH
Men iaf ska jag antingen typ lägga mig strax eller kanske se på Djungelns Drottning;D
KRAAM♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha piiiinsamt ;) söt o fin du är elina!!!<333

2012-05-04 @ 20:31:36
URL: http://ellenvahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0