Hemma

HEJJ:D
Kom typ hem för ungefär 1 ½ timme sen;)
Har haft JÄTTEROLIIIIGT!!:DD
Å på grönan åkte vi typ alla bergochdalbanorna & typ allt annat också;D
Å vi åkte INSANE, den va as kul men as läskig!!:D
Alla var jätte roliga förutom kärlekstunneln den är bara långtråkig HAHA:D
Men jag,anna å emma skulle gå i spökhuset, å vi gick med typ 15 st till & de va JÄTTEJÄTTE LÄSKIGT!!
Men orkar inte berätta allt men bjuder på lite bilder från Sthm:
(alla bilder är tagna med mobilden)

3Dglasögonen på cosmonova;)

Naturhistoriskamusteét:)

PIZZAHUT!


Jag å anna provar kläningar på HM:D

HETA!♥

(suddig) Vi åker kärlekstunneln;]]

Kvasten:D

Insane!:D

MAAT!;D

GLASS:D

Marabou Jordgubb:D

Köpte 2 saker från HM:

(orkar int vända på bilden)

HIHI mina tår synsxD
Aa men de va några bilder men inte alla för jag orkar inte ladda upp alla;)
Filmade lite när vi åkte kärlekstunneln, gick i lustigahuset, blåtåget & fritt fall:D så jag kanske redigerar dom lite och lägger upp dom någon annan gång;D
Men orkar inte skriva så mke mer såå KRAAM♥
Å nej de är skola imorrn!!:/(
//Elina

HAHAH....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0