PRAO

Hejj:D
Idag på praoen började vi då kl 10 å sen först fick vi rensa/städa i skåpen på stjärnan
(de va roligare än vad de låter)
Sen till lunch vare leverbiff så de va inge gott men jag åt sås & potatis;)
Sen gick vi till lärarrumet och drack varm choklad med grädde!:D
Sen så var vi redan klar med alla skåp, så då letade vi Frida på typ hela skolan...
men sen hittade vi henne:)
Så sen fick vi rensa lite mer å sen drack jag och anna en till kopp choklad;]]
Sen pysslade vi sen gick jag och anna till tellus medans anja var på stjärnan;)
Då åt vi mellis sen byggde vi pärlplattor och lite sånt;D
Sen kom alva å då byggde vi lite mer pärlplattor sen vid typ 4 for vi hem:]:]
Aa de va typ min dag
Kommer också berätta om vad vi gör imorgon imorgonx)x)
Aa men KRAAM<33
//Kanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0