One Piece♥

Hejj<33
Idag på skolan hade vi först slöjd idag för vi hade ingen i tisdags sen hade vi typ nån samarbetsgrej sen körde vi vattenbrännboll!:DDD Å på slutet hällde jag & felicia en vatten hink över oss:D hahha
Så vi va typ blöta hela dan;)
Sen såg vi på nån film om Cornelis Vreeswijk;)) sen nyheter sen slutade vi:D
Å som sagt va jag typ blöt hela dan så när jag kom hem bytte jag om direkt till min one piece♥:D
Aa men de va typ min dag, Juste ska svara på en kommentar:
Emma om Pär Jonsson Hade En Liten Gris Och Benne Hette Han:D
Jahaha det var askul!:D
Svar:JAA ahahahah "nämen nu går vi till Tyskland" hahahaha!:DD

men ska nog gå å ta mig nått å fika om jag orkarx)hahaah
KRAAAAAAAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0